Vše o nákupu


POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Po odeslání objednávky se Vám na obrazovce zobrazí  „Vaše objednávka byla přijata“, číslo objednávky a automatické potvrzení objednávky Vám přijde na emailovou adresu, kterou jste uvedli při registraci/objednávce. Pokud Vám tento email nepřijde, zkontrolujte, jestli  jste zadali při registraci správný email (údaje v registraci můžete měnit po přihlášení kliknutím na Vaše přihlašovací jméno). Jestliže je email v pořádku a potvrzení objednávky Vám přesto nepřišlo, prosím kontaktujte nás na náš email info@designovakancelar.cz nebo na telefonu  +420 734 767 616. V okamžiku, kdy Vaše zboží opustí fyzicky náš sklad, obdržíte email o expedici. V e-mailu naleznete kontakt na přepravní společnost, se kterou se můžete domluvit na termínu dodání.

MOŽNOSTI PLATBY

1. Na dobírku

Vybrané zboží zašleme na Vaši adresu na dobírku, tedy zaplatíte v hotovosti při dodání zboží přímo řidiči, u řidiče je možné platit kartou jen v případě balíkové zásilky, nikoliv paletové přepravy.

K zásilce bude samozřejmě přiložen odpovídající daňový doklad.

Při převzetí tak platíte částku za zboží a dopravné uvedené u Vámi vybraného zboží.

Na dobírku nelze platit zboží, u něhož je uvedeno, že se jedná o zakázkovou výrobu. Na toto zboží bude na základě objednávky vystavena zálohová faktura a po jejím zaplacení na účet prodávajícího, bude zadáno do výroby. Termín dodání začíná běžet dnem připsání platby na účet prodávajícího.

 

2. Platba předem bankovním převodem (bez poplatku)

Po odeslání objednávky Vám ihned automaticky zašleme na Vaši emailovou adresu zálohovou fakturu.

Při platbě převodem použijte číslo zálohové faktury jako variabilní symbol.

O přijetí platby Vás budeme informovat e-mailem, většinou je to do dvou pracovních dnů od zadání příkazu ve Vaší bance.

Po přijetí platby na náš účet, zboží vyexpedujeme na Vaši adresu dle termínu.

K zásilce bude samozřejmě přiložen odpovídající daňový doklad.

Číslo účtu: 2107841167/2700

Pokud je pro Vás obsah faktury nedostatečný nebo není správný, napište email na info@designovakancelar.cz. V emailu uveďte, jaké údaje potřebujete doplnit/změnit.

  

DODÁNÍ ZBOŽÍ

Objednané zboží Vám dovezeme kamkoliv po celé České republice ZDARMA.

Zboží doručujeme prostřednictvím externí přepravní společnosti. Za provedenou se rozumí přeprava v okamžiku složení zásilky na chodníku před vchodem domu na místě určení. Zboží je většinou dodáváno v demontu s podrobným návodem ke složení. Je důkladně zabaleno (krabice apod.) a pojištěné proti poškození.

MONTÁŽ ZBOŽÍ

Nabízíme také montáž zboží za poplatek 30% z celkové ceny zboží + dopravné pracovníků 12 Kč za 1 km z Plzně.  U dopravného pracovníků se počítá cesta tam i zpět.

DODACÍ LHŮTA

Termín pro dodání zboží je u každého zboží jiný a je u něj vždy uveden. Přepravní společnost Vás bude nejpozději v tento den kontaktovat kvůli doručení. S přepravní společností se můžete domluvit na pozdějším dodání. Pokud jste si objednali více položek, budeme Vám zboží expedovat najednou, až bude vše na našem skladu. Přesný den, kdy bude zboží odesláno na Vaši adresu, Vám sdělíme na Váš email, popř. telefon, uvedený v objednávce, ihned jak bude objednávka vyřízena. Přepravce bude mít k dispozici Vaše telefonní číslo pro případ nezastižení na dané adrese. Nejste-li k zastižení, nechá ve Vaší schránce oznámení o uložení zásilky na regionálním depu. Telefonicky si můžete objednat opětovné doručení na místo a v čase, který si s pracovníky přepravní společnosti domluvíte. Toto druhé doručení je zdarma. Případně si můžete zboží odebrat i na Vašem regionálním depu zásilkové společnosti. V případě, že přepravní společnost v námi avizovaný termín (rozpětí 3 dny) nedodá zboží na Vaši adresu a nenechá ani oznámení o uložení zásilky ve Vaší schránce, neváhejte nás kontaktovat, popř. se informovat přímo na daném depu přepravní společnosti. Expedici Vám potvrzujeme v momentě, kdy Vaše zásilka opustí náš sklad.

Nepřevezme-li kupující předmět plnění z důvodů ležících na jeho straně (např. zruší objednávku v případě, kdy je zboží již odeslané, není i přes dohodnutý termín přítomna kupujícím určená osoba nebo není schopen uhradit kupní cenu atd.), nese kupující náklady na dopravu nebo náklady spojené s opakovaným dodáním v plné výši.

DOPRAVA

Doprava je zajištěna kurýrními službami DPD a TOP TRANS. Dodavatel si vyhrazuje právo měnit formu přepravy s ohledem na objednané množství a charakter zboží.

PŘEVZETÍ ZÁSILKY

Ve smluveném termínu Vám bude doručena zásilka přepravní společností.

Při přebírání zásilky se prosím řiďte níže uvedenými zásadami:

Zboží při převzetí důkladně zkontrolujte. Minimálně je zapotřebí zkontrolovat vnější obal, zda není poškozen. V případě že zásilka obsahuje sklo, je nezbytné toto rozbalit a zkontrolovat. Reklamace na zboží bude uznána, pouze pokud bude vnější obal nepoškozen. Reklamace na rozbité sklo je možné uplatnit pouze u dopravce. Ještě jednou Vás prosíme o spolupráci a důkladnou kontrolu zboží při přebírání. Záleží nám na tom, abyste mohli zboží dlouho užívat a byli s ním spokojeni. Nemůžeme však akceptovat reklamace zboží viditelně poškozeného přepravou. To je nezbytné již při kontrole reklamovat u dopravce.  Rádi Vám s reklamací pomůžeme.

V případě, že je zboží viditelně poškozeno, sepište s řidičem reklamační protokol. O celé situaci nás informujte na info@designovakancelar.cz

V případě, že zjistíte výrobní vadu po rozbalení zásilky, jejíž obal byl neporušen, neprodleně nás kontaktujte na výše uvedených emailových adresách. Takovou reklamaci samozřejmě přijmeme a vyřídíme v zákonné lhůtě (+ čas na dopravu náhradního zboží).

Při převzetí zásilky si prosím kontrolujte rovněž počet balení a tento počet balení zapište do přepravního listu, který podepisujete dopravci. Bude pak možné reklamovat eventuální nedodání nějakého dílu.